Kampaņu plānošana

Piedāvājam jums informāciju un rīkus, kas padarīs vides reklāmas plānošanas procesu vienkāršāku un saprotamāku, bet rezultātu - efektīvāku!

Noderīgi, plānojot kampaņu!


Iepazīstieties ar vides stendu lokācijām kartē:
Rīga
Jūrmala
Liepāja
Daugavpils

Kompakti – par mūsu produktiem un to īpašībām.
Produktu kartes

Gūstiet idejas un iedvesmu no mūsu kampaņu piemēriem!
Kampaņu galerijas

Uzziniet par reklāmas materiālu sagatavošanu:
Materiālu formāti un drukas noteikumi

Izmantojiet vides mediju plānošanas rīku Outdoor Impact CAFAS.
Outdoor Impact CAFAS

02-720x474-simulators.jpg

Ieteikumi efektīvai vides reklāmai:

  1. Atcerieties, ka jums ir tikai dažas sekundes, lai pievērstu garāmgājēju uzmanību!
    Tāpēc ir svarīgi, lai ziņojums būtu vienkāršs, īss un saprotams, bet ziņas sūtītājs – skaidri definēts.  
  2. Attēli runā tikpat skaļi, cik vārdi!
    Pārliecinieties, ka reklāmā izmantoties attēli, foto un grafiskie elementi paskaidro ziņojuma būtību un veido saprotamu saturu. 
  3. Izmantojiet skaidri salasāmus fontus!
    Tekstam jābūt labi redzamam un viegli salasāmam jau no liela attāluma.
  4. Veidojiet īsu un lakonisku vēstījumu!
    Vides reklāmā efektīvākās kampaņas ir tās vienkāršākās, tāpēc centieties pateikt tikai pašu galveno.
  5. Padomājiet par krāsām!
    Izmantojiet košas un kontrastējošas krāsas, taču arī pārlieku nesaraibiniet attēlu, lai nepazaudētu ziņas būtību!
  6.  Mazāk ir vairāk!
    Nelieciet auditorijai lauzīt galvu, esiet tieši!
  7. Apvienojiet dažādus datu nesējus!
    Lai pastiprinātu kampaņas efektivitāti, izmantojiet integrētu komunikāciju dažādās mediju platformās.

Vides reklāmas plānošanas rīks Outdoor Impact

Outdoor Impact plānošanas rīks CAFAS (Cover and Frequency Audience System) nodrošina salīdzināmus rādītājus mediju risinājumiem, kas izvietoti vides reklāmā.

Tas dod iespēju iegādāties vides reklāmas mediju pakalpojumus tādā pat veidā, kā citus plašsaziņas līdzekļus, gan pārklājuma, gan skatījumu biežuma ziņā. Rīks piedāvā mediju plānotājiem skaidrus vērtēšanas kritērijus, kas padara mediju izvēli viegli analizējamu un plānojamu.

Ar šī rīka palīdzību, reklāmdevējs, pērkot vides reklāmas vietas, var iegādāties kontaktus un uzraudzīt, cik labi kampaņas sasniedz konkrētas mērķauditorijas.

Piedāvājam bez maksas lejupielādēt plānošanas rīku CAFAS, kā arī saņemt lietošanas pamācību un konsultācijas, sazinoties ar mūsu pārdošanas speciālistiem.

oi-1.png

Zvaniet mums

uz tālruni: +371 67 221 777. Vai rakstiet e-pastu: info@clearchannel.lv