ieklausies-kamer-vel-vari-4.jpg
Ziņa / Digitālie risinājumi, Ziņas

26. klimata pārmaiņu konferences ietvaros “Clear Channel” un “Conservation Inernational” visā pasaulē īsteno vides atbalsta kampaņu

Starptautiskā vides aizsardzības organizācija „Conservation International” kopā ar „Clear Channel” visā pasaulē uzsākusi jaunu vides kampaņu „Ieklausies, kamēr vēl vari”, lai atbalstītu un iedvesmotu pasaules vadošo nozaru līderus, kas šobrīd piedalās 26. klimata pārmaiņu konferencē, kā arī aicinātu ikvienu cilvēku visā pasaulē aizdomāties par to, kas tiks zaudēts, ja mums neizdosies nosargāt dabu un tās resursu daudzveidību.

Vides aizsardzības organizācija „Conservation International” sadarbībā ar vides reklāmas kompāniju „Clear Channel” visā pasaulē uzsāk jaunu vides kampaņu „Ieklausies, kamēr vēl vari”, kas aicina pievērsties dabas resursu saglabāšanas un aizsardzības jautājumiem 26. klimata pārmaiņu konferences ietvaros.

Kampaņa aicina sabiedrību ieklausīties dabas skaņās un iedziļināties jautājumā, kāpēc mums ir nekavējoties jārīkojas, lai aizsargātu dabu un tās daudzveidību.

Kampaņa norisinās „Clear Channel” digitālās reklāmas tīklā visā pasaulē. Kampaņa tika uzsākta Glāzgovā līdz ar 26. klimata pārmaiņu konferences atklāšanu 31.oktobrī, un, sadarbojoties “Clear Channel” uzņēmumiem, izvietota reklāmas nesējos visā pasaulē, ar mērķi sasniegt un uzrunāt miljoniem cilvēku.

“Jau otro nedēļu 20 tūkstoši nozares pārstāvju pulcējas Glāzgovā, lai apspriestu pasaules klimata krīzes risinājumus, un mūsu kā vides reklāmas uzņēmuma aicinājums ir rūpēties, lai kāda balss būtu dzirdama skaļāk un skaidrāk nekā jebkad iepriekš – un tā ir dabas balss”, par dalību kampaņas īstenošanā saka uzņēmuma Clear Channel Latvia vadītājs Jānis Puravs.

Starptautiskā vides aizsardzības organizācija „Conservation International” kopā ar „Clear Channel” visā pasaulē uzsākusi jaunu vides kampaņu „Ieklausies, kamēr vēl vari”, lai atbalstītu un iedvesmotu pasaules vadošo nozaru līderus, kas šobrīd piedalās 26. klimata pārmaiņu konferencē, kā arī aicinātu ikvienu cilvēku visā pasaulē aizdomāties par to, kas tiks zaudēts, ja mums neizdosies nosargāt dabu un tās resursu daudzveidību.

  1. klimata pārmaiņu konferences laikā līdz 14. novembrim „Clear Channel” digitālajos ekrānos visā pasaulē tiek rādīta „Conservation International” jaunā kampaņa, kas aicina ikvienu ieklausīties dabas skaistajās skaņās.

Digitālajos ekrānos ir redzams kvadrātkods jeb QR kods, kas pēc tā ieskenēšanas novirzīs lietotāju uz vietni conservation.org/HearMe, kur varēs ieklausīties vairākās no dabas dižākajām skaņu vidēm, sākot no Amazones tropu mežiem līdz Dienvidāfrikas savannām, no Dienvidaustrumāzijas kalniem līdz Klusā okeāna ziemeļu daļai, aicinot uzzināt vairāk par „Conservation International” dabas aizsardzības darbu visā pasaulē.

„Conservation International” kampaņa aicina nozares līderus un ļaudis visā pasaulē ieklausīties dabas daudzveidībā un noticēt, ka kopā mums ir pa spēkam aizsargāt un papildināt šīs dabas dažādās balsis.

Kampaņa tiek rīkota pēc gandrīz 3000 pārstāvju dalības 15. bioloģiskās daudzveidības konferences pārrunās pagājšmēnes, kur valdības vienojās ieguldīt vairāk līdzekļu bioloģiskās daudzveidības aizsardzībā. „Conservation International” brīdināja, ka ir jāpievērš lielāka uzmanība nepieredzēto postījumu apturēšanai, lai cīnītos pret klimata pārmaiņām.

„Dabu ne tikai ir patīkami redzēt un dzirdēt, bet tā ir arī būtiska cīņā par klimata pārmaiņu palēnināšanu, lai mēs izdzīvotu. Zinātniskie atzinumi ir nepārprotami: ja mēs neieguldīsim līdzekļus, lai apturētu dabas izpostīšanu, mums neizdosies novērst klimata katastrofas, pat ja visu pārējo mēs izdarīsim pareizi,” sacīja „Conservation International” vadītājs Dr. M. Sandžajans. „Mēs strādājam pasaules dienvidos un tagad šeit, 26. klimata pārmaiņu konferencē Glāzgovā, lai veicinātu ieguldījumus dabas aizsargāšanā, kas nāks par labu cilvēkiem un klimatam.”Daba var nodrošināt vismaz 30% funkciju pasaulē, kas nepieciešamas, lai novērstu visbīstamākās klimata pārmaiņu sekas, taču, piemēram, mežu, mangrovju un kūdrāju aizsardzība, atjaunošana un apsaimniekošana un tamlīdzīgi risinājumi saņem mazāk par 3 procentiem no visa pasaules klimata finansējuma.

„Klausieties mani” apliecina cieņu godalgotajām filmām „Daba runā”, ko „Conservation International” izveidoja 2014. gadā kopā ar MAL\FOR GOOD un kuru devīze „Dabai nav vajadzīgi cilvēki. Cilvēkiem ir vajadzīga daba” uzsver faktu, ka dabas glābšana patiesībā ir mūsu pašu glābšana.

„Clear Channel” atbalsta kampaņu, nodrošinot bezmaksas reklāmas vietas digitālajos ekrānos savos uzņēmumos Eiropā, Amerikās un Āzijā, ļaujot sasniegt miljoniem ļaužu visā pasaulē.

Šī starptautiskā vides kampaņa balstās uz uzņēmuma ilgtermiņa mērķiem izmantot vides reklāmas stiprās puses, ļaujot sasniegt milzīgas auditorijas un spēju vairot zīmola atpazīstamību, lai manifestētu mūsdienu aktuālākās problēmas — šajā gadījumā, klimata pārmaiņas.

„Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.” vadītājs Viljams Eklšērs paskaidro: „Mūsu mērķis uzņēmumā „Clear Channel” ir veidot labāku pasauli ar tiem pašiem paņēmieniem, kurus mēs izmantojam savu biznesa mērķu sasniegšanā. To var izdarīt tikai tad, ja mēs pirmām kārtām, domājam par nākotni. Šo mērķi mēs īstenojam divos veidos. Viens no tiem – mēs izmantojam sava medija spēku, lai paplašinātu sasniedzamību un veicinātu diskusijas par svarīgiem jautājumiem, kam bieži vien netiek pievērsta pienācīga uzmanība. Tā arī, īstenojot šo bezmaksas kampaņu kopā ar „Conservation International”, mēs palīdzam pievērst uzmanību vides aizsardzības tēmai ne tikai 26. klimata pārmaiņu konferences delegātus, bet arī cilvēkus visā pasaulē.

Otrkārt, mēs veicam ievērojamas pārmaiņas arī sava uzņēmuma darbībā, lai samazinātu pašu radīto ietekmi uz vidi. Piemēram, šā gada sākumā mēs izstrādājām prototipu jaunai ielu inventāra iekārtai, kas attīra tikpat daudz gaisa, cik 20 koki, un mēs turpinām savu reklāmas nesēju būvē izmantot pārstrādātus materiālus, kā arī sadarbojamies ar labdarības organizācijām, piemēram, „Trees for Cities”, lai padarītu pilsētas zaļākas.”

„Clear Channel” ir parakstījis ANO Globālo līgumu un saskaņā ar Parīzes līgumu ir apņēmies līdz 2050. gadam panākt neitralitāti ogļskābās gāzes ziņā visā savā starptautiskajā darbībā. Uzņēmums vada projektus un iniciatīvas, kas veicina ilgtspējību visā tā uzņēmējdarbībā, un informēs par sasniegumiem nākamajā pārskatā par vides, sociālajiem un pārvaldības aspektiem.

Zvaniet mums

uz tālruni: +371 67 221 777. Vai rakstiet e-pastu: info@clearchannel.lv